رونی با منچستریونایتد پنج ساله تمدید کرد
نوشته شده توسط : siavash

به نقل از سایت گل وین رونی، ستاره ناراضی منچستریونایتد، در اقدامی غیر منتظره قراردادش را برای پنج سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
این در حالی است که سرالکس فرگوسن سه روز قبل اعلام کرد این بازیکن قصد ترک الدترافورد را دارد. پس از آن رونی نیز در مصاحبه ای از تمایلش برای جدایی از منچستریونایتد و پیوستن به یکی از تیم های منچسترسیتی، رئال مادرید، بارسلونا یا چلسی گفت.
اما امروز باشگاه منچستریونایتد بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد که با مدیر برنامه های این بازیکن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. رونی نیز با ابراز خوشحالی از تمدید قرارداد با منچستریونایتد گفت:" از اینکه قراردادم را یونایتد تمدید کردم، بسیار خوشحالم. در چند روز گذشته با سرمربی و مدیران باشگاه صحبت کردند و آنها من را متقاعد کردند که بمانم. اینجا باشگاهی است که من به آن تعلق دارم. هوشمندی سرمربی و اعتقاد و اطمینان او موجب شد تا تصمیم به ماندن بگیرم. من قرارداد جدید را در حالی امضا کردم که اعتقاد کامل دارم که کادر فنی، هیئت مدیره، و مالکان باشگاه، همگی می خواهند باشگاه تاریخ پرشکوهش را ادامه دهد


فرگوسن نیز هفته گذشته را هفته ای دشوار برای باشگاه توصیف کرد و از تمدید قرارداد رونی اظهار رضایت کرد.

" هفته دشواری بود اما این چیزی است که باشگاه منچستریونایتد می تواند با آن کنار بیاید. من به رونی گفتم که می تواند هر وقت که خواست برود اما خوشحالم که او تصمیم به ماندن گرفت. بعضی مواقع وقتی در باشگاهی هستید، نمی توانید بزرگی آن را درک کنید اما اتفاقاتی مانند این در درک این مسئله به شما کمک می کند. فکر کنم رونی اکنون می داند منچستریونایتد اکنون چه باشگاه بزرگی است.
من خوشحالم که او تصمیم گرفت هدایت بازیکنان جوان را برعهده بگیرد و خود را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ باشگاه معرفی کند. من مطمئنم که اکنون همه آنهایی که در باشگاه هستند از رونی حمایت می کنند؛ حمایتی که او برای نشان دادن توانایی هایش به آن نیاز دارد."




:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 30 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: